امروز : یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷
منتشر شده : فروردین ۲۱, ۱۳۹۸ | ۵:۲۶ ق.ظ ­ ­ کد خبر:33244 ­ ­ تعداد بازدید :13 بازدید

تبلیغات گردشگری فقط نصب بنر نیست



رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهمدان گفت: تبلیغات گردشگری در همدان فقط در حد نصب بنر نباشد.

به گزارش _رزن جوان، منطقه همدان، رضوان سلماسی امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همدان به مقصد گردشگری در اذهان عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: برای نتیجه گیری مطلوب در جذب گردشگر به همدان نیازمند یک کار مشارکتی در نحوه اجرا و سیاست گذاری‌ها هستیم.

سلماسی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی مشخص و مدون جهت جذب گردشگر تلاش کنیم، ادامه داد: فصل تابستان فرصت مناسبی برای میزبانی از توریست‌ها است که باید از هم اکنون برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: به لحاظ شرایط آب و هوا و بحرانی که در کشور به علت حوادث طبیعی رخ داده، پیش‌بینی می‌شود تعداد گردشگران و توریست‌ها در فصل تابستان افزایش پیدا کند، بر همین اساس همه دستگاه‌ها در تلاش باشند تا میهمانانی که وارد همدان می‌شوند با یک خاطره خوش از این شهر تاریخی خارج شوند.

سلماسی با تاکید بر اینکه نقاط قوت و ضعف در جذب گردشگر شناسایی شود، یادآور شد: امسال از نیمه خرداد ماه حضورگردشگران در همدان پررنگ‌تر می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهمدان به خلاقیت در برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: خلاقیت در انجام کارهای متفاوت به‌خصوص برنامه‌های فرهنگی هنری و نوع ارتباط توریست مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه با گذری بر عملکرد شهرداری در ستاد تسهلات نوروزی سال ۹۸ بیان کرد: از ۲۸ اسفند۹۷ لغایت ۱۴ فروردین ۹۸حدود ۹۰هزار و ۷۶۲نفر در قالب ۲۸هزار و ۲۸۴خانوار اسکان داده شدند.

سعید خوشبخت ادامه داد: همچنین ۳۲هزار و ۷۱۲نفر در قالب ۸ هزار و ۶۱۳خانوار از خدمات ستاد تسهیلات بهره مند شدند.


انتهای پیام

لینک منبع


0 بار پسنديده شده است


برچسب‌ها, ,

گزارش تصویری

سفر وزیر کار به رزن

آخرین اخبار